Regulamin
Szanowni Goście,
Bezpieczeństwo Państwa jest dla nas najwyższą wartością i priorytetem. W związku z sytuacją epidemiczną w Polsce wdrożyliśmy szereg dobrych zasad higieny i bezpieczeństwa, które pozwolą cieszyć się udanym pobytem w naszym hotelu.
• pracownicy odbyli szkolenie z zasad zachowania czystości, higieny i są zobowiązani do ich przestrzegania – są to min. regularne, dokładne i częste mycie rąk, dezynfekcja stanowiska pracy, sprzętu używanego do wykonywania swoich obowiązków,
• pracownicy są wyposażeni w maseczki ochronne, rękawiczki, płyny dezynfekcyjne, mierzymy pracownikom temperaturę po przyjściu do pracy,
• przy wejściu do obiektu, w lobby znajduje się płyn do dezynfekcji, prosimy o każdorazowe skorzystanie z niego,
• proces meldunku ograniczyliśmy do minimum, jednak dla naszego wspólnego dobra prosimy o wypełnienie krótkiej deklaracji w karcie rejestracyjnej –
• po zameldowaniu Gościa nasza obsługa każdorazowo dezynfekuje ladę recepcyjną oraz terminale płatnicze,
• rekomendujemy płacenie kartami płatniczymi,
• faktury będą wysyłane jedynie drogą elektroniczną,
• przed Państwa przyjazdem pokoje zostały dokładnie sprzątnięte i zdezynfekowane,
• ze względów higienicznych nie świadczymy usługi sprzątania podczas pobytów. Na specjalne życzenie, po telefonicznym ustaleniu z recepcją i pod nieobecność Gości w pokoju personel sprzątający dokona tej usługi,
• Jeżeli istnieje potrzeba jedynie wymiany ręczników, opróżnienia kosza na śmieci albo uzupełnienia przyborów toaletowych prosimy o kontakt z recepcją
• hole , lobby są sprzątane i dezynfekowane ze wzmożoną częstotliwością, natomiast toalety, windy, klamki, poręcze, uchwyty nie rzadziej niż co 1 godzinę,
• w obiekcie mogą przebywać jedynie osoby zakwaterowane,
• w dniu wyjazdu prosimy o pozostawienie karty wejściowej w pokoju lub wrzucenie jej do dedykowanego do tego pojemnika stojącego na ladzie recepcyjnej,
• w pokojach istnieje zakaz używania suszarek nadmuchowych,