Działania GTH Bel-Ami w związku z pandemią COVID-19
- Śniadania oraz posiłki są wydawane w postaci serwowanej
- Sztućce oraz cała zastawa jest wyparzana i przetrzymywana w bezpiecznym pomieszczeniu
- Posiłki przygotowane są zgodnie z wymogami Sanepidu oraz z zasadami HACCP
- Pracownicy gastronomii pracują w rękawiczkach oraz przyłbicach/maseczkach
- Personel został przeszkoleni z zasad bezpieczeństwa
- Po każdym pobycie pokoje hotelowe są regularnie wietrzone – minimum godzinę
- Po każdym pobycie Gościa pokoje są poddawane dezynfekcji.
- Aby ograniczyć kontakt bezpośredni między pracownikami i Gośćmi – pokoje są sprzątane wyłącznie na życzenie Gości po zgłoszeniu takiej chęci w Recepcji drogą telefoniczną pod numerem 10 .
- Pokoje są sprzątane według zaleceń Ministerstwa Rozwoju w konsultacji z GIS
- Wszystkie czynności sprzątające są wykonywane pod nieobecności Gościa w pokoju
- Doba hotelowa obowiązuje w godzinach 16.00 w dniu przyjazdu do 11.00 w dniu wyjazdu
- W przestrzeniach ogólnych znajdują się środki do dezynfekcji
- Co najmniej raz w ciągu godziny wszystkie klamki, poręcze oraz windy są dezynfekowane
- W hotelowych łazienkach wspólnych umieszczone są mydła antybakteryjne oraz płyny do dezynfekcji oraz instrukcje bezpiecznego mycia rąk
- Wszystkie przestrzenie sprzątane są przez personel w rękawiczkach jednorazowych oraz maseczkach ochronnych
- W hotelu ograniczona została ilość mogących przebywać w nim jednoczenie Gości
- Wyznaczyliśmy i przygotowaliśmy jeden pokój, który będzie pomieszczeniem do izolacji, w przypadku pojawienia się u kogoś jakichkolwiek objawów chorobowych
- Personel pracuje z zachowaniem odpowiedniej odległości podczas wykonywania czynności (1,5 metra między osobami)
- Personel pracuje w podziałach zmianowych, w celu eliminacji spotykania się z większą ilością osób
- W pomieszczeniach pracowniczych wspólnych obowiązuje ograniczenie ilości przebywających tam osób
- W recepcji znajdą Państwo potrzebne numery alarmowe do najbliższego SANEPIDU
Szanowny Gościu,
W trosce o bezpieczeństwo Państwa oraz Państwa rodzin podczas pobytu w naszym ośrodku oraz z myślą o całym personelu, wprowadziliśmy zmiany w obiekcie. Chcemy spełnić wszelkie oczekiwania odnośnie bezpieczeństwa, aby w dalszym ciągu mogli Państwo czuć się u nas jak w domu – czyli bezpiecznie i w swobodnej atmosferze.
Zasady ogólne:
W naszym ośrodku mogą tylko przebywać goście zameldowani w hotelu oraz pracownicy, dostawcy i kurierzy, przy zachowaniu warunków bezpieczeństwa.
Przy wejściu do obiektu prowadzona będzie dezynfekcja rąk.
Zwracamy się do naszych Gości z prośbą o regularne mycie rąk oraz utrzymywanie higieny osobistej.
Zachęcamy naszych Gości do utrzymywania bezpiecznej odległości między osobami.
Ośrodek rekomenduje zmniejszenie liczby osób korzystających w tym samym czasie ze wspólnych obszarów np. recepcja, restauracja. W pomieszczeniach tych zaleca się, aby liczba osób z nich korzystających umożliwiała zachowanie dystansu społecznego min. 2 m.
Ośrodek ograniczył do minimum czas przebywania Gościa przy recepcji. Minimalizujemy czas jaki jest konieczny do realizacji procedury meldunku w recepcji, do jak najkrótszej obecności naszych Gości w tej strefie.
Preferowane jest realizowanie płatności bezgotówkowych w tym „BLIK”. Nasze terminale płatnicze zabezpieczyliśmy folią, którą regularnie wymieniamy;
Karty do pokoi są dezynfekowane po każdym użyciu przez Gości. Ośrodek nie przechowuje kart w trakcie pobytu Gościa, preferowany jest zwrot w momencie wymeldowania.
Gastronomia:
Pokoje:
Przestrzeń wspólna:
Personel:
Kontakt bezpośredni
Jeśli potrzebujesz pomocy, lub masz jakiekolwiek pytania do nas odnośnie rezerwacji czy środków ostrożności, skontaktuj się z nami pod numerem telefonu: +48 18 20 135 11 lub mailowo pod adresem: [email protected]
Obie formy kontaktu są dostępne 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.